Das Land Schleswig-Holstein bereitet sich auf die Aufnahme von ukrainischen Kriegsflüchtlingen vor, daher sind alle Kreise und kreisfreien Städte aufgefordert worden, kurzfristig Aufnahmekapazitäten zu schaffen.

Die Jugendfeuerwehr Ziethen möchte interessierten Kindern und Jugendlichen aus der Ukraine, im Alter von 9- 16 Jahren die Möglichkeit geben, den Flüchtlingsalltag aufzuhellen. Geplant ist es mit den Kindern Übungsdienste und gemeinsame Abende in einer freundlichen und friedlichen Umgebung zu gestalten. Zu Erleichterung der Kommunikation wird ein Dolmetscher zur Verfügung stehen. Auch für das leibliche Wohl ist gesorgt, so braucht kein Kind mit leeren Magen teil zu nehmen.

Kontakt: post@feuerwehr-ziethen.de

Земля Шлезвіг-Гольштейн готується прийняти українських біженців з війни, тому всі райони та міські округи попросили створити житло в найкоротші терміни. Молодіжна пожежна команда Ziethen хоче надати зацікавленим дітям та молоді з України віком від 9 до 16 років можливість скрасити повсякденне життя біженців. Планується організувати практичні служби та вечори разом з дітьми у дружній та мирній обстановці. Для полегшення спілкування буде доступний перекладач. Також піклується про фізичне самопочуття, тому жодній дитині не потрібно брати участь у заходах на голодний шлунок.

Контакти: post@feuerwehr-ziethen.de

Zemlya Shlezvih-Holʹshteyn hotuyetʹsya pryynyaty ukrayinsʹkykh bizhentsiv z viyny, tomu vsi rayony ta misʹki okruhy
poprosyly stvoryty zhytlo v naykorotshi terminy. Molodizhna pozhezhna komanda Ziethen khoche nadaty zatsikavlenym dityam ta molodi z Ukrayiny vikom vid 9 do 16 rokiv
mozhlyvistʹ skrasyty povsyakdenne zhyttya bizhentsiv. Planuyetʹsya orhanizuvaty praktychni sluzhby ta vechory razom
z ditʹmy u druzhniy ta myrniy obstanovtsi.
Dlya polehshennya spilkuvannya bude dostupnyy perekladach. Takozh pikluyetʹsya pro fizychne samopochuttya,
tomu zhodniy dytyni ne potribno braty uchastʹ u zakhodakh na holodnyy shlunok.

Kontakty: post@feuerwehr-ziethen.de

INFO UPDATE AKTUELL

Jugendfeuerwehr Ziethen nimmt Flüchtlingskinder auf

Молодіжна пожежна команда Ziethen приймає дітей-біженців

Unser gestriger landesweiter Aufruf über Radio Schleswig-Holstein hatte Erfolg.

Es konnte über den gewählten Weg ein Kontakt zu einem Dolmetscher für die ukrainische Sprache hergestellt werden.

Wir bedanken uns herzlich und aufrichtig bei Radio Schleswig-Holstein für die schnelle Hilfe zu unserem Hilfsprojekt für die geflüchteten ukrainischen Kinder und Jugendlichen.

Вчорашній загальнонаціональний дзвінок через радіо Шлезвіг-Гольштейн був успішним.

За обраним маршрутом можна було встановити контакт з перекладачем з української мови.

Ми хочемо подякувати Радіо Шлезвіг-Гольштейн за швидку допомогу з нашим проектом допомоги українським дітям та молоді-біженцям.

Vchorashniy zahalʹnonatsionalʹnyy dzvinok cherez radio Shlezvih-Holʹshteyn buv uspishnym.

Za obranym marshrutom mozhna bulo vstanovyty kontakt z perekladachem z ukrayinsʹkoyi movy.

My khochemo podyakuvaty Radio Shlezvih-Holʹshteyn za shvydku dopomohu z nashym proektom dopomohy ukrayinsʹkym dityam ta molodi-bizhentsyam.