Die Feuerwehr Ziethen wurde gemeinsam mit den Feuerwehren des Amtes Lauenburgische Seen aus Bäk-Mechow-Römnitz, Schmilau, Mustin und Groß Sarau auf Nachforderung der FF Ratzeburg zu zwei Wohngebäudebränden in die Ratzeburger Vorstadt alarmiert. Mit 40 Einsatzkräften unterstützten die amtsangehörigen Feuerwehren die Ratzeburger Einsatzkräfte. Vor Ort brannte eine Carport mit eingestelltem Pkw. Das Feuer breitete sich schnell aus, so dass zwei angrenzende Einfamilienhäuser an den Außenfassaden sofort in Brand gesetzt worden sind. Fensterscheiben platzten an den Wohngebäuden, das Feuer brannte in die betroffenen Häuser hinein. Der rasante Brandverlauf setzte die Giebel- und Dachkonstruktionen beider Häuser in Brand. Umfassende Löschmaßnahmen über zwei gebildete Brandabschnitte zeigten nach und nach Wirkung, so dass das Feuer zunächst begrenzt und anschließend vollständig gelöscht werden konnte. Aufgrund der hohen Außentemperaturen, war ein überdurchschnittlicher Kräfteeinsatz vor Ort notwendig. Die Einsatzstelle wurde abschließend gegen Witterungseinflüsse gesichert und der Kriminalpolizei übergeben. Für die Risikoabdeckung des Bereiches Amt Lauenburgische Seen Ost, wurde die FF Groß Sarau alarmiert. Diese übernahm vom Feuerwehrstandort Ziethen die Bereichssicherung.

FF Ziethen | KdoW | HLF 20 | LF 10 |16 Einsatzkräfte
FF Bäk-Mechow-Römnitz | HLF 20 | LF 8 | 14 Einsatzkräfte
FF Schmilau | TSF-W | MTW | 6 Einsatzkräfte
FF Mustin | LF 8 | 3 Einsatzkräfte
FF Groß Sarau | LF 16/12 | 8 Einsatzkräfte
FF Ratzeburg
TEL KFV Herzogtum Lauenburg
Logistik FTZ Herzogtum Lauenburg
Polizei Ratzeburg

Feuer, 3. Alarm

Feuer, 3. AlarmFeuer, 3. Alarm

Пожежна команда Ziethen була попереджена про дві пожежі житлових будинків у передмісті Ratzeburg на запит FF Ratzeburg. На місці горів навіс із припаркованим автомобілем, вогонь швидко поширювався, тож одразу загорілися два сусідніх одноквартирних будинки по зовнішніх фасадах. На житлових будинках повиривалися шибки, вогонь охопив постраждалі будинки. Внаслідок швидкого розвитку пожежі загорілися двосхили та конструкції даху обох будинків. Комплексні заходи з гасіння двох осередків пожежі, що виникли, поступово дали результат, внаслідок чого пожежу було спочатку обмежено, а потім повністю ліквідовано. Через високу зовнішню температуру на місці було необхідно розгорнути сили вище середнього. Місце нарешті захищено від негоди та передано кримінальній поліції. FF Groß Sarau було попереджено, щоб покрити ризик зони Lauenburgische Seen Ost. Це взяло на себе безпеку району з розташування пожежної бригади в Зітені.

Транспортні засоби/Сили:
Ф. Ф. Зітен | KdoW | HLF 20 | LF 10 |16 оперативні групи
Ф. Ф. Бек-Мехов-Ремніц | HLF 20 | LF 8 | 16 оперативних груп
Ф. Ф. Шмілау | TSF-W | MTW | 9 екстрених служб
Ф. Ф. Мустіна | LF 8 | 3 екстрені служби
Ф. Ф. Ратцебург
TEL KFV Герцогство Лауенбург Логістика
ЗВТ Герцогство Лауенбург
Поліція Ратцебург

Pozhezhna komanda Ziethen bula poperedzhena pro dvi pozhezhi zhytlovykh budynkiv u peredmisti Ratzeburg na zapyt FF Ratzeburg. Na mistsi horiv navis iz pryparkovanym avtomobilem, vohonʹ shvydko poshyryuvavsya, tozh odrazu zahorilysya dva susidnikh odnokvartyrnykh budynky po zovnishnikh fasadakh. Na zhytlovykh budynkakh povyryvalysya shybky, vohonʹ okhopyv postrazhdali budynky. Vnaslidok shvydkoho rozvytku pozhezhi zahorilysya dvoskhyly ta konstruktsiyi dakhu obokh budynkiv. Kompleksni zakhody z hasinnya dvokh oseredkiv pozhezhi, shcho vynykly, postupovo daly rezulʹtat, vnaslidok choho pozhezhu bulo spochatku obmezheno, a potim povnistyu likvidovano. Cherez vysoku zovnishnyu temperaturu na mistsi bulo neobkhidno roz·hornuty syly vyshche serednʹoho. Mistse nareshti zakhyshcheno vid nehody ta peredano kryminalʹniy politsiyi. FF Groß Sarau bulo poperedzheno, shchob pokryty ryzyk zony Lauenburgische Seen Ost. Tse vzyalo na sebe bezpeku rayonu z roztashuvannya pozhezhnoyi bryhady v Ziteni.

Transportni zasoby/Syly:
F. F. Ziten | KdoW | HLF 20 | LF 10 |16 operatyvni hrupy