Die Feuerwehr Ziethen wurde gemeinsam mit den Kameradinnen und Kameraden der Feuerwehr Schmilau zu einem Schornsteinbrand in der Gemeinde Schmilau alarmiert. Bei Eintreffen der Löschfahrzeuge brannte es aus dem Schornsteinkopf einer Doppelhaushälfte. Es wurden unmittelbar von außen wie von innen die notwendigen Lösch- und Sicherungsmaßnahmen eingeleitet. In enger Zusammenarbeit zwischen den eingesetzten Feuerwehrkräften und dem Bezirksschornsteinfegermeister, wurde vor Ort das Fegen des Schornsteines über eine Drehleiter begonnen. Der brennende Ruß hatte sich zuvor aufgebläht und sich um ein Vielfaches ausgedehnt, was den Querschnitt des Schornsteins verringerte. Bei hoher Temperatur der brennenden Schornsteininnenwände zeigte das Fegen mittels Schornsteinfegerfachwerkzeug nach einiger Zeit seine Wirkung. Die vollständige Brandmasse konnte aus dem Schornstein durch die Feuerwehr beseitigt werden und die Einsatzstelle abschließend der Wohnhauseigentümerin sowie dem Schornsteinfegermeister übergeben werden, dieser sprach vor Ort ein vorübergehendes Heizverbot aus.

Fahrzeuge/Kräfte:
FF Ziethen | KdoW | HLF 20 | LF 10 | 14 Einsatzkräfte
FF Schmilau | TSF-W, MZF | 12 Einsatzkräfte
FF Mölln | DLA K 23-12
Polizei Ratzeburg

Пожежна команда Ziethen була попереджена разом з товаришами з пожежної бригади Schmilau про пожежу в димарі в муніципалітеті Schmilau. На момент прибуття пожежних автомобілів вогонь виник із верхньої частини димоходу напівбудинку. Негайно розпочато необхідні заходи пожежогасіння та безпеки зовні та всередині. У тісній співпраці вогнеборців із районним майстром-сажотрусом на місці розпочато очищення димоходу за допомогою поворотної драбини. Палаюча сажа раніше роздулася і розширилася у багато разів, зменшивши поперечний переріз димоходу. Коли температура внутрішніх стінок димоходу, що горить, була високою, підмітання інструментами сажотруса через деякий час показало свій ефект. Пожежним командам вдалося ліквідувати всю масу вогню з димоходу та нарешті передали ділянку власнику будинку та майстру-сажотрусу, які тимчасово заборонили опалення на місці.

Транспортні засоби/Сили:
Ф. Ф. Зітен | KdoW | HLF 20 | LF 10 | 14 оперативних груп
Ф. Ф. Шмілау | ТСФ-З, МЗФ | 12 оперативних груп
Ф. Ф. Мельн | DLA K 23-12
Поліція Ратцебург

Pozhezhna komanda Ziethen bula poperedzhena razom z tovaryshamy z pozhezhnoyi bryhady Schmilau pro pozhezhu v dymari v munitsypaliteti Schmilau. Na moment prybuttya pozhezhnykh avtomobiliv vohonʹ vynyk iz verkhnʹoyi chastyny dymokhodu napivbudynku. Nehayno rozpochato neobkhidni zakhody pozhezhohasinnya ta bezpeky zovni ta vseredyni. U tisniy spivpratsi vohnebortsiv iz rayonnym maystrom-sazhotrusom na mistsi rozpochato ochyshchennya dymokhodu za dopomohoyu povorotnoyi drabyny. Palayucha sazha ranishe rozdulasya i rozshyrylasya u bahato raziv, zmenshyvshy poperechnyy pereriz dymokhodu. Koly temperatura vnutrishnikh stinok dymokhodu, shcho horytʹ, bula vysokoyu, pidmitannya instrumentamy sazhotrusa cherez deyakyy chas pokazalo sviy efekt. Pozhezhnym komandam vdalosya likviduvaty vsyu masu vohnyu z dymokhodu ta nareshti peredaly dilyanku vlasnyku budynku ta maystru-sazhotrusu, yaki tymchasovo zaboronyly opalennya na mistsi.

Transportni zasoby/Syly:
F. F. Ziten | KdoW | HLF 20 | LF 10 | 14 operatyvnykh hrup